Underbar helg med vänner!

Fredagkväll: skola idag, började med Natur Prov.
sen hade vi bara språk.
Efter skolan hade jag och Lotta barngympa.
nu måste vi se till att fixa någon mer ledare. barnen är helt galna. En tjej trillade
tillochmed ner från ribbstolarna. riktigt läskiigt! men som tur gick det bra. 
vid fem åkte jag ner till stallet och efter det åkte till sandra
och fixade mig tillsammans med ida och corre. 
förkrök hos elin efter det med andra.. riktigt treeeevligt!
vid elva åkte vi till Strandbaden, alla kom inte in för de hade inga legg mer sig.
men vi kom som tuuuuur in!
tack alla som var med under denna kväll.  
(bilder kommer så fort jag har tid)

Lördag: vaknade hos sandra imorse. åkte hem vid ett sen träffade jag min älskade vän.
åkte på möte om barngympan och hjärt- och lungräddning. vid fyra åkte jag stallet med ida
och fixade allt inför tävlingen imorgon. laddad är man allt!
Nu väntar på att lotta ska komma till mig, och då ska vi färga mitt hår och äta marängswiss. gottt!
ha det bra allesamman. <3



Kommentarer
Postat av: .

lägg in bilderna

2009-10-01 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0