Uppe med tuppen

Vaknade redan vid åtta idag, Helt sjukt att jag orkar gå upp så här tidigt!
nu när jag är tvungen att vara hemma kan man inte sova länge.
Men när man har skola vill man bara somna om hela tiden
och orkar inte gå upp :/

Eftersom jag inte orkar plugga för tillfället ska jag lägga mig i sängen igen
och kolla på Bridget Jone's dagbok.. Har kollat på den rätt många gånger under 
dessa dagar jag har varit hemma men än ännu inte trött på den :P haha.
efter det får jag väl ta tag i mitt liv och plugga lite. kommer vara efter jättemycket
i skolan när jag kommer tillbaka känner jag.. men det är skit jobbigt att skriva med
armen.. det känns nästan som om nyckelbenet låser sig på något sätt. ajajaj! :(

I eftermiddag ska jag träffa min älskade vän.
Då blir det massa snack, plugg och annat mysigt!
looove you <3





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0