Tisdag, 20 oktober-09

Efter att ha pluggat en jävla massa till glosorna på engelskan, hade vi då äntligen
förhör på de idag! riktgit härligt att ha gjort det men ibland blir jag bara så lack på lärarna.
De ger en 1000 ord men det kom bara 20 ord typ, så jävla onödigt!!! men de tänker som vanligt inte.
haha efter skolan åkte jag och sandra hem till henne, snackade en massa.
sen åkte jag hem och efter det ner till stallet en stund.
nu är jaa hemma och ska plugga lite till matteprvet jag ska ha imorgon!
kommer döö!
haha, hoppas sandras hjälp innan idag har hjälpt mig på traven ? ;)

nej nu måste jag vekligen sätta igår och plugga.
puss på er!


anna,jag,sandra hos lotta i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0