Sjukhuset gick bättre än förväntat!

Träffade mamma utanför sjukhuset strax efter elva.
gick till rönken direk, där jag nästan direkt fick komma in.
rönkade nyckelbenet och handleden..
handleden såg bättre ut men nyckelbenet tyckte hon putade ut för mycket.
men vi skulle vänta och se tills läkaren har kollat på det.
eftersom vi hade en timme på oss tills vi sedan skulle till ortopedin gick vi och åt
falafel. riktigt gott!
kvart i ett träffade vi läkaren och han sa att jag skulle fortsätta med 8 bandaget och att vi skulle
se om 3 veckor hur nyckelbenet har läkt.
fick även nytt gips eftersom se andra var lite brutet på ett ställe..
ska tillbaka om 3 veckor och då ska förmodligen gipset av!
får iallafall börja gå i skolan lite nu.
sköönt! men kommer inte kunna gå hela dagar.. eller iallafall inte nu i början. 
sitter i sängen och förbereder mig för min redovisning med klara brevid mig.
kollar på brudens bäste man! haha, verkar faktiskt rolig! :)

Nej nu ska jag vara lite social, puss på er! <3



bild på mig & Klara (falsterbo-08)


Kommentarer
Postat av: guess who

Underbart fin bild!

& krya på dig!

2009-10-06 @ 15:51:11
URL: http://222ONLY.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0