Mitt allt, uttryckt med två ord..

− När jag öppnade det smset du skickade
trodde jag inte mina ögon, jag trodde verkligen inte det!
det är helt sjukt och jag kan inte förstå det.
Att allt har gått så snabbt, jag hoppades
verkligen att du skulle hinna säga det :$
men så snabbt gick det!
Du har fortfarande chansen och jag tycker verkligen att du ska utnyttja den..
jag sa till dig flera gånger att du skulle säga det innan det var försent,
du har grubblat på det här ett bra tag nu och
jag vet att det inte har varit lätt:$
men du ska veta att jag alltid finns här för dig älskling!
du är den bästa vänenn jag någonsin har haft..
redan sen första gången vi träffades höll vi ihop.
kommer du ihåg när Ken sprang runt med en ordlista i ettan
för att han skulle kunna snacka med mig?
De första du sa när jag kom in
i klassrummet var att jag skulle sitta brevid dig.:$
efter den dagen har vi bara kommit nämre varandra.. 
jag är så glad att jag har dig, detta kommer lösa sig som allt
annat vi har varit med om!
vi känner varandra in pch utantill och jag har märkt att det har varit något
som har betytt mycket för dig,
när jag då fick reda på det för någon dag sen visste jag att det kanske var det som
har gjort att du har varit lite avvaktande på sista tiden?
jag vet inte om det har varit så men det ända jag kan säga till dig
och som jag verkligen hoppas att du vet är att jag alltid kommer att finnas vid din sida,
det spelar ingen roll när! :$

Jag älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0