jag älskar dig!

Gick upp klockan sju idag,
rätt trött efter att ha snackat med sin syster till sent inatt.
men kan ju säga att det behövdes,
har inte snackat så öppet på länge, det känns som
om vi inte förräns nu vet mer om varandra,
fasst att vi är syskon har vi aldrig kunnat snacka
så öppet om allt :$ kändes riktigt skönt!
det är inte förräns nu jag vet hur
du egentligen har varit under den senaste tiden.
eftersom du redan flyddade hemifrån tidigt och du gick din väg..
har bott på olika ställen, haft pojkvän och allt.
nu har du studerat i två år och vi ses inte ofta.
Jag uppskattade verkligen timmarna vi snackade igår..
och hoppas att vi i fortsättning ska kunna snacka mer om allt! <3
du ska veta att jag älskar dig min älskade syster,
fasst att vi ofta ryker ihop är du fortfarande en viktig person i mitt liv och det kommer du alltid att vara!
om någon månad kommer du flytta ännu länge ifrån mig och då kommer vi nästan aldrig träffas,
känns jättejobbigt att tänka på det..
men jag är stolt över dig att du vågar ta steget till en annan värld,
vi kommer alltid finns här för dig här hemma!

I LOVE YOU! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0