Helgen har varit toppen!

I Fredags var vi först hos lotta, fix och förkrök där.
sen kom tog vi taxi till Bella. rolig kväll där sen åkte vi på
efterfest hos jesper! haha vilken kväll!
vid två åktevi hem till lotta och då sov jag där.

Lördag, vaknade hos lotta,
har bara chillat där tills mamma hämtade mig vid halv fyra!
riktigt chill dag faktiskt.
väl hemma var det dags för städning och sen somnade jag.
vid fem fixade jag med sen åkte vi till amanda på kvällen. Tjejmiddag!
mysig kväll, men var sjukt trött efter gårdagen så åkte hem rätt tidigt. :/

Söndag, plugg, plugg och mer plugg! har bara pluggat hela dagen nästan. riktigt jobbigt.
massa glosor till engelskan.
120 stycken typ.. snacka om att man är helt yr i huvudet.

Jag ÄLSKAR mina vänner, tack för en super helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0