7 oktober, 09

kom hem från skolan vid halv fyra idag.
riktigt härligt att slippa sitta hemma en hel dag!
nu är jag dock rätt trött.. :/ haha
idag var det idrottsdag i skolan, var dock inte med på något,
satt bara med och kollade på alla andra. (A)
sen kollade vi även på några som sjöng från sydafrika.
helt sjukt vad duktiga de var! fick rysningar..
"Man ska vara glad för de man har, när man tänker på hur
dåligt vissa har det.. "

nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska snart sätta igång och plugga
till redovisningen som vi har imorgon och matteprovet! Döda mig:O

ikväll är det myskväll med syster eftersom mamma kommer hem sent idag!
ska köpa hem mat, kolla film och bygga upp möbler till mitt rum!

ha det bra så länge! pusss <3


jag & elin sen förra året.. <3

Kommentarer
Postat av: Jasse

jadu vem byggde upp den tunga saken?!;)



/syrran

2009-10-18 @ 12:04:39
URL: http://thelastblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0